Marquis kiest grafische website voor hoge conversie

laptop

De events van Marquis zijn een ervaring op zich. Ze kozen dan ook voor een website die tot de verbeelding spreekt.

Optimalisatie betekende een nieuwe website

Evenementenbureau Marquis wilde haar contentstrategie optimaliseren. Daarbij is een sterke grafische website een onmisbaar element. “We daagden 2manydots uit om een grafische website te maken die veel conversie oplevert. Daarbij is de online beleving voor Marquis heel belangrijk, omdat je direct moet zien dat onze evenementen echte ervaringen zijn”, vertelt Aaron Jansen van Marquis.

Altijd op de hoogte van het proces

Met verschillende gebruiksvriendelijke tools gaf 2manydots vanaf de start inzicht in de complete bouw van de website. “Zo konden we tijdens de ontwerpfase meekijken en bleven we constant op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Er was ruimte voor inspraak en onze projectleider Kylie gaf veel updates. De communicatie is superstrak en het internetbureau begeleidt ons heel goed. Daar ben ik echt blij mee. Vorige webdevelopment projecten verliepen nooit effectief. Dat is nu zó anders gegaan.”

Cases pagina
Wireframe

Resultaat: Marquis kan zelf uitbouwen

De grafische website bestaat nu uit losse blokken.”Ontzettend handig omdat het modulair is. We kunnen zelf elementen toevoegen of juist verwijderen, content aanpassen of de volgorde van de pagina’s veranderen. Omdat de site geen vaste structuur heeft is het beheer flexibel en future proof. Het WordPress CMS-systeem is heel gebruiksvriendelijk.”

Aaron Jansen
“Sinds de lancering twee weken geleden, ben ik aan de slag gegaan met extra pagina’s. Echt klasse! Je hebt echt maar een klein beetje kennis van Wordpress nodig en ik kan 2manydots altijd bellen als ik een vraag heb.” - Aaron Jansen, Evenementenbureau Marquis

Doorontwikkeling op de planning

Marquis en 2manydots hebben de volgende afspraak alweer gepland. “We vullen zelf onze site met nieuws en blogs. Daarnaast komen we periodiek samen. Het mooie van een website is dat je deze steeds een beetje kunt perfectioneren. Een contentstrategie in combinatie met de website legt nu het fundament voor onze organisatie. Het finetunen wordt interessant en zorgt uiteindelijk voor steeds meer conversie.”

Is conversie voor jouw organisatie ook een belangrijke maatstaf en kan dit altijd beter?