Voor online succes is een strategie nodig met een bijbehorend plan. 2manydots is een online marketing adviesbureau dat de krachten van meer dan 10 specialisten bundelt. Wij hebben de kennis in huis om een krachtig merk neer te zetten (branding), bouwen websites die scoren (conversieoptimalisatie) en halen met online adverteren het meeste uit je marketingbudget (leadgeneratie).

Waarom WordPress de toekomst heeft

Wij zijn méér dan een internet marketing bureau. Natuurlijk zijn SEO, SEA en social media marketing belangrijk, maar allereerst dient de basis te staan: de website. Daarom beginnen veel van onze projecten met een nieuwe website.

Wij gebruiken daar uitsluitend WordPress voor. Dit is ‘s werelds populairste CMS omdat het veilig, stabiel, snel en gebruiksvriendelijk is. In tegenstelling tot andere online marketing adviesbureaus, werken wij niet met bestaande themes. In plaats daarvan bouwen wij elke site van de grond af aan op. Dat maatwerk garandeert dat de site helemaal bij de opdrachtgever en de doelgroep aansluit.

Doorontwikkelen levert winst op

Als internet marketing bedrijf willen wij maar één ding voor onze opdrachtgevers: online succes. Na livegang van een nieuwe website adviseren wij om een doorontwikkeltraject te starten. Een nieuwe site is immers zelden perfect; het is nog maar afwachten hoe de bezoekers erop reageren.

Door middel van bijvoorbeeld heatmaps en A/B-tests komen wij er snel achter wat aanslaat bij jullie doelgroep. Daar spelen we vervolgens op in met kleine of grote wijzigingen aan jullie nieuwe site.

Meten is weten

Je las het vast al tussen de regels door: wij zijn dol op cijfers. Wij geloven dat je voortgang kunt meten en hanteren daar verschillende KPI’s voor. Dankzij slimme tools zien we precies welk effect iedere handeling en verandering heeft. Dat zorgt ervoor dat we altijd de juiste afslag nemen op de route naar de eindbestemming.

Als marketing- of salesmanager ben ook jij afhankelijk van cijfers, bijvoorbeeld om het rendement op jullie investering aan te tonen. Wij houden deze getallen dan ook niet voor onszelf, maar delen ze regelmatig met je. Ze vormen de basis voor nieuwe beslissingen tijdens het doorontwikkeltraject.

New call-to-action

Wat zijn jullie doelstellingen?

Als online marketing adviesbureau zullen we jullie altijd eerst vragen: “Wat zijn jullie doelstellingen?” Pas als we weten wat jullie uit die online aanwezigheid willen halen, kunnen we hier een plan voor opstellen. Voor veel bedrijven gaat het om leads binnenhalen: potentiële klanten die al enige interesse in de geboden producten of diensten toonden of het werven van nieuwe medewerkers.

Benieuwd hoe jullie organisatie meer leads krijgt? Wij weten precies aan welke voorwaarden je moet voldoen om bezoekers te verleiden hun contactgegevens aan je te geven. In onze checklist leadgeneratie lees je het. Download hem gratis!