Wij weten hoe we organisaties online succesvol kunnen maken

Er valt enorm veel winst te behalen met een goed ontworpen, nieuwe WordPress-website. Toch komt online succes niet vanzelf met de lancering van een nieuwe website. Continu aandacht voor online is een belangrijke voorwaarde voor online succes. Via onze bewezen resultsmatter®-aanpak helpen we bedrijven op structurele basis hun doelstellingen realiseren!

Telkens weer overwegen en bijsturen We bedenken, ontwerpen en bouwen Continu proces van testen en leren
Icon Leren
Icon Verbeteren
Icon Meten

Onze aanpak

Na livegang van een website begint het echte werk pas: meten, optimaliseren en updaten. Daarbij kiezen we voor de aanpak die het beste aansluit bij jullie online doelstellingen en wensen. Onze samenwerking begint bij de basisondersteuning via een strippenkaart. Daarnaast bieden wij extra aandacht en actieve ondersteuning met onze resultsmatter®-aanpak.

Actieve ondersteuning via resultsmatter®
  • Maandelijks contact
  • Proactief
  • Periodieke inzetbaarheid
  • Dedicated online marketing specialist
  • Continu meten en verbeteren
Basisondersteuning via helpdesk
  • Gebruik van strippenkaart
  • Reactief
  • Variabele inzetbaarheid

Onze bewezen resultsmatter®-aanpak

Marketingplan 2022 schrijven: waarom en wat moet erin?

Een topper van een online marketing collega

Met onze bewezen resultsmatter-aanpak haal je jouw ideale online marketing collega aan boord. Samen werken we aan de online marketing strategie en ontzorgen jullie operationeel waar nodig met een team van specialisten op alle gewenste disciplines.

Image

Doelstellingen behalen door datagedreven werkwijze

Online succes betekent ‘meten is weten’. Wij formuleren jouw doelstellingen dan ook graag S.M.A.R.T. Online marketing specialisten interpreteren jullie data en geven gericht advies.

Image

Genereer meer bezoekers, interacties en conversies

Met onze resultsmatter®-aanpak trekken we nieuwe doelgroepen aan en leiden deze naar de website. Meer verkeer betekent meer omzet.

Image

‘Marketing-as-a-Service’ oplossing voor bedrijven

Voor een vast bedrag per maand jouw eigen marketingteam. Onze resultsmatter-aanpak is een zogeheten ‘Marketing-as-a-Service’ (MaaS) oplossing. Jullie zetten de lijnen uit en bepalen de budgetten. Wij voeren uit, sturen op resultaat en nemen jullie mee in het complete traject.

Image

Actieve doorontwikkeling via Resultsmatter®

Online succes is het gevolg van volharding, consistentie en focus. Iets dat, zo leert de praktijk, voor veel organisaties lastig is vol te houden.

Hoe werkt het?
Gedurende een periode van 24 maanden werken we samen aan het online succes van jullie organisatie. We beginnen met een zogeheten onderzoeksfase.

Onderzoeksfase
De onderzoeksfase betreft een 0-meting. Waar staan ten opzichte van de doelstelling? Wat kan er nog beter? Door de inzet van gebruikerstests, data analyse en quick scans krijgen we een goed beeld. Zo leggen we een stevige basis voor de aankomende maanden in het resultsmatter®-traject. Het doel? Direct bouwen aan meer resultaat uit online!

Actieve doorontwikkeling
Maandelijks werken we aan het verbeteren van de website. We doen dat met een gespecialiseerd team onder leiding van een senior marketing specialist. We kijken alle relevante zaken, zo kun je denken aan; website- en zoekmachine optimalisatie, linkbuilding, online adverteren, datacollectie en lead tracking. Alles wordt uitgebreid gedocumenteerd en gerapporteerd. Jij hebt de controle!

Voor wie is het?
Deze aanpak is meest geschikt voor bedrijven met grote ambities, maar met een klein marketing team. Samen werken we proactief aan de duidelijke groeidoelstellingen in maandelijkse sprints.

Wat kost het?
Onze actieve ondersteuning is een Marketing-as-a-Service abonnement dat je per maand betaald. Er zijn verschillende pakket-opties met een vanaf prijs van € 500 per kwartaal.

Wat is jullie uitdaging?

Jullie organisatie kent uitdagingen. Kan jullie huidige website die aan? Op welke punten zijn concurrenten jullie te slim af? Wij van 2manydots laten je graag zien hoe het beter kan.

Even sparren

Gratis adviesgesprek

Cases

Nieuwe websites voor onze opdrachtgevers

Image

Basisondersteuning via strippenkaart

Wij staan klaar wanneer jullie ons nodig hebben: dat is onze basisondersteuning via een strippenkaart. Alle hulpvragen lossen onze professionals vakkundig op via de helpdesk. De strippenkaart is een transparante manier om werk snel gedaan te krijgen, op een variabel moment.

Deze aanpak is ideaal voor organisaties die graag alleen een website willen afnemen en daarbij af en toe een specialist om hulp willen vragen. Daarnaast is het interessant voor bedrijven met een groter marketing team met in-house kennis: de strategiebepaling en analyses voeren jullie zelf uit, en wij voeren vervolgens de aanpassingen door als technisch specialist.

Image

Professionele helpdesk met supersnelle support

Voor al onze opdrachtgevers bieden we support. Dit betekent dat jullie altijd bij ons terecht kunnen voor vragen en advies over jullie WordPress website, als onderdeel van onze samenwerking. We bieden support op verschillende manieren, waarbij self-service centraal staat.

Wij bieden support via onze online kennisbank, waarin allerlei support artikelen en veelgestelde vragen beschikbaar zijn. Vragen kunnen daarnaast online gesteld worden op ons klantenportaal, via de webchat of via e-mail. Ook zijn er specialisten beschikbaar via de helpdesk, waarbij we elke doordeweekse dag telefonisch bereikbaar zijn tussen 9:00 uur en 17:00 uur. Hiervoor gebruiken we SLA’s (Service Level Agreements). Daarnaast houden wij onze opdrachtgevers op de hoogte via een maandelijkse nieuwsbrief.

Is er buiten werktijden een noodgeval, zoals een storing op de website? Dan zijn we zelfs 24/7 bereikbaar via een noodnummer. Kort samengevat staan we altijd voor jullie klaar.

WhatsApp