Uit ervaring weten we hoe we organisaties online succesvol kunnen maken

Er valt enorm veel winst te behalen met een goed ontworpen, nieuwe WordPress website. Wij bouwen een website op basis van jouw eisen en wensen. Dit mogen complexe ideeën zijn, maar dat hóeft natuurlijk niet. Het ligt er maar net aan waar jullie naar op zoek zijn. Voor ons telt maar één ding: een succesvolle samenwerking. Maar wat gebeurt er na oplevering van de nieuwe website?

Onze aanpak

Na livegang van een website begint het echte werk pas: meten, optimaliseren en updaten. Daarbij kiezen we voor de aanpak die het beste aansluit bij jullie online doelstellingen en wensen. Onze samenwerking begint bij de basisondersteuning via een strippenkaart. Daarnaast bieden wij extra aandacht en actieve ondersteuning met onze Resultsmatter® aanpak.

Basisondersteuning via strippenkaart
  • Gebruik van strippenkaart
  • Reactief
  • Variabele inzetbaarheid
Actieve ondersteuning via Resultsmatter®
  • Maandelijks contact
  • Proactief
  • Periodieke inzetbaarheid
  • Continu meten en verbeteren
  • Contact met jouw strategisch adviseur
2manydots heeft een team van specialisten

Actieve ondersteuning via Resultsmatter®

Wij bieden onze volledige aandacht om jouw online succes te realiseren. Onze actieve ondersteuning is een abonnement bovenop de basisondersteuning via een strippenkaart.

Hoe werkt het?
Online succes is het gevolg van volharding, consistentie en focus. Iets dat, zo leert de praktijk, voor veel organisaties lastig is vol te houden. Daarom gebruiken wij de Resultsmatter® aanpak: hiermee behalen we online succes door aandacht. Een website is namelijk nooit af.

Een multidisciplinair team van marketing professionals ondersteunt maandelijks met het onderhouden, meten en optimaliseren van jullie WordPress website en campagnes. Door deze Resultsmatter® aanpak kun je rekenen op advies, tips en continue aandacht van jouw strategisch adviseur. Dit resulteert in concrete conclusies en aanbevelingen.

Zo werken we in maandelijkse sprints waarbij wordt gemeten en advies wordt gegeven. Vervolgens worden aanbevelingen voor de website met behulp van de strippenkaart uitgevoerd. Dit zorgt ervoor dat we constant de website blijven verbeteren.

Voor wie is het?
Deze aanpak is meest geschikt voor bedrijven met grote ambities, maar met een klein marketing team. Samen werken we proactief aan de duidelijke groeidoelstellingen in maandelijkse sprints.

Wat kost het?
We rekenen een vast bedrag per sprint periode. Al vanaf €400,- per sprint is het mogelijk om samen te werken via onze Resultsmatter® aanpak. Afhankelijk van de wensen en ambities brengen we graag een advies op maat.

Telkens weer overwegen en bijsturen We bedenken, ontwerpen en bouwen Continu proces van testen en leren
Icon Leren Created with Sketch.
Icon Verbeteren Created with Sketch.
Icon Meten Created with Sketch.
2manydots heeft een team van specialisten

Basisondersteuning via strippenkaart

Wij staan voor je klaar wanneer jij ons nodig hebt: dat is onze basisondersteuning via een strippenkaart. Alle hulpvragen lossen onze professionals vakkundig voor je op via de helpdesk. De strippenkaart is een transparante manier om werk snel gedaan te krijgen, op een variabel moment.

Deze aanpak is ideaal voor organisaties die graag alleen een website willen afnemen en daarbij af en toe een specialist om hulp willen vragen. Daarnaast is het interessant voor bedrijven met een groter marketing team met in-house kennis: de strategiebepaling en analyses voeren jullie zelf uit, en wij voeren vervolgens de aanpassingen door als technisch specialist.

Support via professionele helpdesk

Voor al onze opdrachtgevers bieden we support. Dit betekent dat je altijd bij ons terecht kunt voor vragen en advies over jouw WordPress website, als onderdeel van onze samenwerking. We bieden support op verschillende manieren, waarbij self-service centraal staat.

Wij bieden support via onze online kennisbank, waarin allerlei support artikelen en veelgestelde vragen beschikbaar zijn. Vragen kunnen daarnaast online gesteld worden op ons klantenportaal, via de webchat of via e-mail. Ook zijn er specialisten beschikbaar via de helpdesk, waarbij we elke doordeweekse dag telefonisch bereikbaar zijn tussen 9:00 uur en 17:00 uur. Hiervoor gebruiken we SLA’s (Service Level Agreements). Daarnaast houden wij onze opdrachtgevers op de hoogte via een maandelijkse nieuwsbrief.

Is er buiten werktijden een noodgeval, zoals een storing op je website? Dan zijn we zelfs 24/7 bereikbaar via een noodnummer. Kort samengevat staan we altijd voor je klaar.

Wat is jullie uitdaging?

Jullie organisatie kent uitdagingen. Kan jullie huidige website die aan? Op welke punten zijn concurrenten jullie te slim af? Wij van 2manydots laten je graag zien hoe het beter kan.

Even sparren

Gratis adviesgesprek

Omroep Brabant Reclame

Meer adverteerders aantrekken