Hoog tijd voor
een nieuwe website?

Mensen regelen graag zo veel mogelijk online. Hoe speelt jullie organisatie daarop in? Wat maakt jullie onderscheidend? En hoe goed scoren jullie als het om gebruiksvriendelijkheid en conversie gaat? Vaak blijkt dat er met een goed ontworpen, nieuwe site enorm veel winst te behalen valt.

65%
Gemiddeld ontvangen websites zo'n 65% van hun verkeer van mobiele gebruikers.
53%
53% van de bezoekers sluit een pagina als hij langer dan 3 seconden laadt.
86%
Visuele elementen zoals video's verhogen een conversieratio tot wel 86%.

Online succes realiseren we samen door middel van;

Icon

Betere conversieratio's

Met 2manydots heb je de beschikking over allerlei tools waarmee je je conversieratio's verhoogt: heatmaps, clickmaps, A/B-tests, PPC-campagnes, en ga zo maar door. Op basis daarvan kunnen we ons focussen op bepaalde aanpassingen.

Icon

Nieuwe doelgroepen bereiken

Van de ene op de andere dag kunnen wij méér relevante bezoekers naar jullie site sturen. Maar we kijken ook graag naar de lange termijn: hoe kan je nieuwe doelgroepen aantrekken, zoals internetgebruikers met beperkingen?

Icon

Scoren in Google

Zoekmachines als Google kunnen de code van WordPress-pagina's goed lezen. In combinatie met een degelijke plug-in en best practices betekent dat hogere rankings en dus meer bezoekers.

Icon

Grip op online

Dankzij 2manydots is het nattevingerwerk verleden tijd. Je weet precies hoeveel bezoekers je krijgt en welk percentage daarvan de gewenste actie onderneemt. We bespreken regelmatig de ontwikkelingen.

Icon

Sturen op cijfers

2manydots is gek op statistieken; we meten alles wat er maar te meten valt. Die cijfers houden we niet voor onszelf, maar delen we met je. Zo kunnen we samen jullie digitale route uitstippelen.

Icon

Hulp wanneer nodig

Er is niets zo vervelend als in de wacht worden gezet wanneer je een urgente vraag of storing hebt. 2manydots pakt meteen de telefoon op. Dankzij strikte SLA's weet je precies binnen welke tijd een issue is opgelost.

Bewezen resultsmatter®-aanpak als voorwaarde voor online succes

Telkens weer overwegen en bijsturen We bedenken, ontwerpen en bouwen Continu proces van testen en leren
Icon Strategie Created with Sketch.
Icon Verbeteren Created with Sketch.
Icon Meten Created with Sketch.

De traditionele vs. de
Resultsmatter-aanpak

Traditionele internetbureaus leveren wat jij hen vraagt en trekken daarna hun handen van het project af. 2manydots niet. Wij stellen de juiste vragen, denken actief met je mee en durven tegengas te geven. Want voor ons telt maar één ding: dat jullie die ambitieuze online doelstellingen gaan behalen.

Iedere organisatie en iedere niche is weer anders. Daarnaast is de markt constant in beweging. Daarom zijn we voortdurend aan het meten en optimaliseren, ook ná oplevering van jullie nieuwe website. Bij 2manydots staat de opdrachtgever centraal en daar hebben we een naam voor: Resultsmatter®.

Traditionele aanpak
  • Hoge opstartkosten
  • Niet flexibel
  • Gebaseerd op aannames
  • Buiten scope en over budget
  • Set and forget
Resultsmatter®-aanpak
  • Lage opstartkosten
  • Agile
  • Gebaseerd op data
  • Op tijd en binnen budget
  • Continu meten en verbeteren

Wat is jullie uitdaging?

Jullie organisatie kent uitdagingen. Kan jullie huidige website die aan? Op welke punten zijn concurrenten jullie te slim af? Wij van 2manydots laten je graag zien hoe het beter kan.

Even sparren

Gratis adviesgesprek

Vivisol

Een betere service verlenen