Het ontwikkelen en uitvoeren van de perfecte marketingstrategie voor jouw bedrijf is lastig. Wij helpen je graag een handje opweg.
Een hechte club mensen die de Tilburgse gezelligheid ademt en de ambitie heeft om altijd een stapje verder te gaan.
AVIA zet zich op de markt als het meest klantvriendelijke tankstation van Nederland. Daarom moest de aanvraagprocedure van tankpassen minder ingewikkeld worden. Ook wilde het bedrijf een beter overzicht van haar tankstations bieden.
AVIA bestaat uit leden die elk een regio van Nederland bestrijken. De aanvankelijke vraag naar een gestroomlijnd aanvraagproces van tankpassen kwam van één lid: Vollenhoven Olie. Na succesvolle afronding van dat project, vroeg het overkoepelende AVIA om deze oplossing landelijk uit te rollen. Ook wilde AVIA het haar tankpashouders makkelijker maken om tankstations in de buurt (of onderweg) te vinden.
De tankpassen van AVIA stellen particulieren en vooral bedrijven in staat om snel en makkelijk te betalen voor hun brandstof. Om een tankpas aan te vragen, moesten klanten formulieren handmatig invullen en kopieën van rijbewijzen en identiteitsbewijzen bijsluiten. Het kon weken duren voordat klanten hun tankpas ontvingen.
Voor de aanvraag van tankpassen bouwden we een heldere website zonder afleidingen, met een formulier dat zichzelf deels invult. Daarmee helpen we bezoekers aan om hun aanvraag te voltooien. Het zoeken naar een tankstation in de buurt is ook makkelijker geworden: nieuwe AVIA-site detecteert de locatie van de gebruiker en toont relevante informatie van de dichtstbijzijnde pompen.
De nieuwe website bevat veel flexible sections met uitgebreide functionaliteiten. Zo is het op elke pagina mogelijk om relevante content op te halen. De website is daarnaast goed geoptimaliseerd, waardoor hij snel laadt.