Het ontwikkelen en uitvoeren van de perfecte marketingstrategie voor jouw bedrijf is lastig. Wij helpen je graag een handje opweg.
Een hechte club mensen die de Tilburgse gezelligheid ademt en de ambitie heeft om altijd een stapje verder te gaan.
G-Star verlegt al ruim drie decennia lang de grenzen van denim. Met vestigingen verspreid over verschillende continenten is het Nederlandse merk uitgegroeid tot een wereldspeler in de mode industrie. G-Star schakelde 2manydots in om de werken-bij website te optimaliseren.
Met ruim 300 fysieke winkels, webshops in meerdere talen en verschillende kantoren is G-Star continu op zoek naar nieuwe medewerkers om het merk verder te ontwikkelen. Om dit allemaal in goede banen te leiden heeft G-Star een werken-bij website.
Nieuwe vacatures werden door G-Star handmatig toegevoegd aan de werken-bij website. Om meer overzicht te vergaren en informatie van sollicitanten te categoriseren, werd het HR-platform Daywize geïmplementeerd. De vacatures moesten echter nu twee keer worden geplaatst, namelijk op de werken-bij website én in Daywize. G-Star vroeg 2manydots om met een oplossing te komen zodat onnodig werk uit handen kon worden genomen.
Onze developers zijn direct met dit vraagstuk aan de slag gegaan en hebben binnen drie weken een WordPress-Daywize koppeling op de werken-bij website van G-Star geïmplementeerd. Met deze koppeling hoeft de HR-medewerker van G-Star de vacature enkel in Daywize te zetten waarna deze, met behulp van de koppeling, automatisch wordt doorgezet naar de werken-bij website. Deze synchronisatie werkt ook omgekeerd. Een sollicitant vult de vacature in waarna deze automatisch in Daywize wordt gezet.
Voor deze koppeling kon worden geïmplementeerd moest de gehele werken-bij website worden overgenomen op onze servers. Ook dit hebben wij voor onze rekening genomen.
Daywize geeft ons de mogelijkheid om WordPress perfect aan te sluiten op de wensen van G-Star. Onze zelfgebouwde plug-in haalt alle benodigde data op om het vervolgens juist te weergeven. G-Star behoudt zelf de mogelijkheid om eventueel verschillende formulieren aan te maken per vacature. Op deze manier kan er voor een bepaalde vacature meer informatie verzameld worden.
De data van kandidaten is belangrijk en vertrouwelijk. Voordat we de data in het systeem van Daywize zetten, versleutelen we de data en verwijderen we het binnen korte tijd. Zo houden we ons aan de AVG-wetgeving.
“Doordat we de WordPress-Daywize koppeling door 2manydots hebben laten maken, werd het voor ons administratief een stuk eenvoudiger. Kandidaten solliciteren via de website en de gegevens komen direct binnen in Daywize. Op deze manier worden veel handelingen geautomatiseerd”, vertelt Michiel Mascini, HR Operations & Rewards Manager.
Vooral voor de HR-afdeling komt deze koppeling als geroepen. “Onze HR-medewerkers kunnen zich nu veel meer richten op het zoeken van de juiste mensen in plaats van zich bezighouden met administratieve taken. Daarnaast krijgen we door de koppeling nu veel meer betrouwbare data.”