Het ontwikkelen en uitvoeren van de perfecte marketingstrategie voor jouw bedrijf is lastig. Wij helpen je graag een handje opweg.
Een hechte club mensen die de Tilburgse gezelligheid ademt en de ambitie heeft om altijd een stapje verder te gaan.
Al meer dan 40 jaar verbindt Teleperformance, de wereldleider in customer experience management, klanten met ‘s werelds meest succesvolle bedrijven. De services van Teleperformance combineren menselijk contact en geavanceerde technologie, om bijzondere klantervaringen te leveren.
Omdat Teleperformance zo’n 150 à 200 vacatures per week te vervullen heeft, is het van belang om veel bezoekers naar de website te trekken. Het recruitmentplatform van Teleperformance moest dus organisch goed vindbaar zijn, om voldoende kandidaten aan te trekken.
Hoe meer sollicitaties binnenkomen via de website, hoe minder Teleperformance externe factoren hoeft in te schakelen om te rekruteren. De nieuwe website moest door middel van leadgeneratie een essentieel onderdeel van recruitment worden. De identiteit van het bedrijf moest duidelijk voelbaar zijn op de website. Door Teleperformance zo goed mogelijk op de online kaart te zetten, trekken zij de juiste kandidaten aan en behouden zij medewerkers langer.
Er is in de nieuwe website een koppeling gemaakt tussen WordPress en Recruitee. Hierdoor werd het voor alle recruiters direct makkelijker om de honderden kandidaten per dag af te handelen. Er werd dagelijks geschakeld met vele partners van Teleperformance om de overgang naar de nieuwe website en het HR-systeem zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Alle kwaliteiten van Teleperformance komen tot zijn recht in de nieuwe site. Zo is de jobsite nu ingedeeld in verschillende functies en opdrachtgevers, gebaseerd op de zoekvraag. Het aanbrengen van structuur was nodig doordat Teleperformance een hele diverse set aan banen aanbiedt, voor een hele brede doelgroep. Ook alle content werd herzien en herschreven.
Niet alleen intern zijn medewerkers blij met het resultaat en het gebruiksgemak, ook de cijfers liegen er niet om. Drie maanden na livegang vergeleken we data met dezelfde periode van het jaar ervoor. Kijk zelf maar hiernaast!