Het ontwikkelen en uitvoeren van de perfecte marketingstrategie voor jouw bedrijf is lastig. Wij helpen je graag een handje opweg.
Een hechte club mensen die de Tilburgse gezelligheid ademt en de ambitie heeft om altijd een stapje verder te gaan.
Bonheur heeft tien unieke horeca-locaties in Tilburg en omstreken. Zowel de groep als de afzonderlijke locaties waren aan een nieuwe website toe. Wij ontwikkelden een maatwerk WordPress-multisite voor hen, waarbij gastvrijheid online centraal staat.
De website raakte verouderd en straalde niet het gewenste beeld uit van de sterke, diverse en zelfstandige Bonheur Horeca Groep. De afzonderlijke locaties konden niet zelf hun pagina aanpassen, maar moesten daarvoor bij het hoofdkantoor aankloppen. Ook betaalde het bedrijf veel commissie aan Booking.com voor kamerreserveringen.
De nieuwe website moest een toegankelijk CMS hebben waarmee elke locatie nieuws en evenementen kon publiceren. Het bedrijf wilde specifiek een WordPress-website vanwege het gebruiksgemak. In een latere fase wenste Bonheur een boekingsmodule voor de hotelkamers op de site.
“We vroegen drie offertes op,” vertelt Joyce van der Waal, Marketing & Communicatie. “De beste website-offerte kwam van 2manydots. Die offerte overtuigde door de goede prijs/kwaliteitverhouding en de duidelijke expertise. Vanaf ons akkoord gingen we in sneltreinvaart richting de website-lancering.”
2manydots ontwierp een website op maat, vol herkenbare en visueel sterke aspecten. Dankzij een custom template beschikt elke locatie over een subsite die een eigen sfeer uitstraalt, maar toch duidelijk bij de Bonheur past.
Voor de locaties met hotelkamers hebben we in een tweede fase SEO verricht en een gebruiksvriendelijke reserveringsmodule ingebouwd, waarmee Bonheur bezoekers een alternatief biedt voor Booking.com.
“Tijdens het project had ik regelmatig en direct contact met het team van 2manydots,” zegt Joyce. “Dat werkt zo prettig. Daarnaast zit ik regelmatig met hen aan tafel om verbeterpunten voor de website te bespreken. Dan kijken we bijvoorbeeld naar een Hotjar-analyse zodat we ons onderbuikgevoel kunnen onderbouwen met cijfers.”
Online reserveren is makkelijker geworden en gasten maken eenvoudiger contact. Bonheur is klaar voor de toekomst en maakt als sinds livegang hogere conversies. Technische aanpassingen verbeteren de vindbaarheid van deze website, geholpen door campagnes via AdWords.
We hebben nu een moderne, overzichtelijke en visueel sterke website met een gemakkelijk bij te houden backend.
Joyce van der Waal, marketing & communicatie bij Bonheur
Onze succesverhalen laten je zien voor welke organisaties en bij welke vraagstukken 2manydots in actie komt. Meer weten over het project voor Bonheur Horeca Groep? Maak een afspraak met ons team. We vertellen je graag meer over de geboden oplossingen.