Ons proces

Wie 2manydots in de arm neemt, zet een bewezen proces in werking. Een aanpak die AVIA meer aanvragen voor hun zakelijke tankpas opleverde. Een proces dat Omroep Brabant meer contactmomenten bezorgde.

Sneller – meetbaar – betere resultaten met resultsmatter®

Resultsmatter® vs – Regulier doorontwikkeling proces

Sprint voortgang:

Resultsmatter® - dé hoogste garantie op online succes!

Start sprint

Stap 1 - Meten

Om jouw online doelen te bereiken moet je eerst weten waar je staat. Wij zorgen ervoor dat jouw site zoveel mogelijk informatie over bezoekers vergaart. In Google Analytics zien we welke pagina’s goed en slecht scoren, in Hotjar ontdekken we waar mensen naar kijken en op klikken en in jouw mailing-programma zien we precies welke content jouw doelgroep verslindt. Voeg daar de statistieken uit social media en online advertenties aan toe en we hebben een duidelijk uitgangspunt

Stap 2 - Leren

Informatie vergaren is één ding, maar wat je ermee doet is een tweede. 2manydots pikt de statistieken eruit die er echt toe doen. Voor het ene bedrijf kan dat om heel andere gegevens gaan als voor de andere organisatie. We analyseren de data grondig en houden deze tegen het licht van jouw bedrijfsdoelstellingen. Dat geeft ons een goed beeld van de uit te stippelen route.

Stap 3 - Bespreken

Wij hebben de wijsheid niet in pacht. Daarom geloven we in het bundelen van onze krachten. Daar hoort regelmatig overleg bij, bijvoorbeeld om de resultaten van onze analyse te bespreken. Wat werkt en wat werkt niet? Welke aanpassingen zijn nodig en welke hiervan geven we prioriteit? Zo leggen we de basis voor de volgende sprintperiode.

Stap 4 - Verbeteren

Nu we weten welke verbeteringen prioriteit hebben, gaan onze specialisten aan de slag met een nieuwe versie van jouw website. Omdat onze designers, marketeers en programmeurs in-house werken, kunnen we snel schakelen. En daarna begint dit stappenplan weer van voren af aan – bij stap 1.

Einde sprint, start volgende sprint

Onze succesvolle resultsmatter®-aanpak geeft inzicht en borgt een continu proces van bouwen, meten en verbeteren. Zo bouwen we samen aan online succes!

Veel gestelde vragen

Is het resultsmatter-programma geschikt voor ons?

Resultsmatter is een methodische aanpak afgestemd op jullie online doelstellingen. Afhankelijk van jullie doelstellingen (XX aanvragen per maand, XX nieuwe opdrachtgevevers per jaar, XX Whitepaper downloads per maand, etc.) heeft de methodische aanpak eerder aandacht voor het genereren van gebruikers reacties, conversie optimalisatie, mobiele verbeteringen of een van vele andere onderwerpen die kunnen dragen aan online succes.

Wat is er uniek aan de resultsmatter-aanpak?

Uniek aan de resultsmatter-aanpak is de combinatie van methodisch werken aan maatwerk doelstellingen. De resultsmatter-aanpak heeft drie verbeteringssprints per jaar, met drie contactmomenten per sprint. Iedere opdrachtgever volgt die methode, maar de inhoud is altijd volledig afgestemd op het behalen van jullie doelstellingen. Opdrachtgevers worden bij ons niet in een standaard online marketing schema geplaatst.

Waarom leidt de resultsmatter-aanpak tot betere resultaten?

De resultsmatter-aanpak leidt tot betere resultaten omdat wij korter op de bal zitten. Gedurende het jaar pakken we drie thema’s écht actief aan.  Afhankelijk van jullie doelstellingen bepalen we drie sprintthema’s per jaar, en per sprint begeleiden wij jullie tijdens drie contactmomenten langs de verbeteringen.

Wie verbetert de website bij de resultsmatter-aanpak?

De website verbeteren we samen. Wij hebben jullie nodig om input over de gewenste richting te geven en te zorgen dat het inhoudelijk klopt, maar 95% van de analyse en ontwikkel taken zal bij ons liggen. Afhankelijk van jullie doelstellingen bepalen wij in welke hoeken we de meest effectieve verbeteringen verwachten. Op basis van die doelstellingen en onze analysemiddelen gaan wij aan de slag met het bedenken, ontwikkelen en testen van verbeteringen. Als de aanpassingen leiden tot verbeteringen plaatsen wij ze op de live website. Afhankelijk van het type verbetering kan dit nog een actie van jouw kant verlangen, bijvoorbeeld op het gebied van content.

Je hebt veel ervaring met het verbeteren van jullie of andere website(s), is de resultsmatter-aanpak iets voor jou?

De resultsmatter-aanpak geeft inzicht en borgt een continue proces van bouwen, meten en verbeteren. We bouwen samen aan online succes. Weet wat je precies wat, waar en hoe je zaken wilt veranderen, of verandert het management haar doelstellingen per kwartaal dan is de resultsmatter-aanpak waarschijnlijk niet de juiste methode voor jullie organisatie. De strippenkaart wordt dan een een heldere samenwerkingsvorm om als alternatief om te overwegen.

De resultsmatter-aanpak volgt een planning, kan daar vanaf worden geweken?

Liever niet, maar nood breek wet. Als online specialisten begrijpen wij dat het soms snel kan gaan met veranderingen in techniek, of in veranderingen van wensen. De resultsmatter-aanpak volgt een methodische aanpak om sneller – meetbaar – betere resultaten te behalen. Taken die tussendoor of extra komen kunnen we vaak goed en snel behandelen. Staan de taken écht los van het gezamenlijk bepaalde plan dan is een extra strippenkaart een veel gekozen extra hulpmiddel. De strippenkaart stelt jou en ons in staat om ook onaangekondigde, bijzondere, of willekeurige wensen te goed en snel op te (laten) lossen volgens het u vraagt wij draaien principe.