Website laten maken
Overzicht
Geschreven door Finn Ruijter, 20 juli 2020

Leadgeneratie voor advocatenkantoren en verzekeraars

Acquisitie is een tijdrovende klus. Netwerkborrels leveren niet meer op wat ze ooit deden, want zeg nou zelf: niemand vertelt zomaar dat ze gaan scheiden of op het randje van een faillissement staan. Liever Googelen potentiële cliënten anoniem naar een oplossing. Maak het jezelf gemakkelijk en begin online al met het werven van nieuwe klandizie door middel van leadgeneratie. Wij helpen jullie graag op weg met het schrijven van geschikte content voor advocatenkantoren en verzekeraars, om meer leads te genereren.

Investeren levert geld op

Dat je een groot kantoor hebt of een bekende naam bent, doet er steeds minder toe. De cliënt onderzoekt liever zelf wat jouw meerwaarde is. Advocatenkantoren en verzekeraars die geld investeren in een passende maatwerk WordPress website merken dat dit ook weer geld oplevert. Zij leggen online de basis voor een scala aan nieuwe communicatiemogelijkheden. Investeer daarom in geschikte content voor advocatenkantoren en verzekeraars, en werf nieuwe cliënten via jouw website.

Lees bijvoorbeeld het succesverhaal van TeekensKarstens: wij bouwden een nieuwe, corporate website met verschillende ingangen, waardoor ze alle verschillende doelgroepen konden aanspreken.

Voorbeelden van geschikte content voor advocatenkantoren en verzekeraars

  • blogs
  • referenties
  • e-books
  • whitepapers
  • video’s
  • infographics
  • socialmedia-uitingen
  • downloadbare brochures
  • een online spreekuur

Als je het succes van activiteiten meet, kun je met de resultaten hiervan de website verder optimaliseren. Een professioneel internetbureau helpt jullie hierbij. Als het goed is, rolt er zoveel werk uit de maatwerk website dat netwerkborrels voortaan vooral leuk zijn in plaats van noodzakelijk.

Maak de website vindbaar

Geschikte content en het verwerken van de juiste zoekwoorden helpen jullie online beter gevonden te worden. Over een privé-aangelegenheid als een scheiding praten mensen liever niet met jan en alleman. Een goede website geeft je potentiële cliënten de mogelijkheid om zich online in te lezen en te ontdekken of jullie de juiste partij zijn. Voor juist dit soort ‘standaard’ onderwerpen ligt nog een hele online wereld open.

Geef online een voorzet en kop de bal daarna in

Er leiden vele wegen naar Rome en geschikte content is een van de manieren om jouw verzekeringsmaatschappij of advocatenkantoor beter te profileren. Wij onderzoeken graag waarmee we jullie kunnen helpen. In een kick-off meeting bespreken we jullie dienstenpakket, vragen we waarvoor cliënten jullie meestal nodig hebben en wat de categorieën zijn waarop we de website moeten inrichten. Uiteindelijk, na livegang van de nieuwe website, is de samenwerking nog niet afgelopen. Dan begint het pas: onze resultsmatter aanpak.

Wij zetten jouw kantoor op de juiste manier in de markt met unieke content, professionele vormgeving en strategische marketing.

Een internetmarketeer voor advocaten en verzekeraars

Hoewel veel bedrijven in deze branche op dezelfde manier communiceren, zijn de mogelijkheden zoals je hierboven al zag eindeloos. Wij zorgen er met losse elementen voor dat jullie de maatwerk website per pagina uniek kunnen inrichten. Zo voldoet ieder stuk content aan de behoefte van de bezoeker.