Screenlink is een organisatie die narrowcasting, presentatieschermen en video vergadertools verleent aan bedrijven. Screenlink was op zoek naar een partner om de website te rebranden en kwam zodoende bij 2manydots uit.

Partner in presenteren, video vergaderen en narrowcasting

Uitdaging
Nadat Screenlink en 2manydots de handen ineen sloegen kon er worden gestart met de uitdaging die er lag. Screenlink wilde meerdere ingangen creëren voor nieuwe leads om steeds verder uit te breiden. Door de wat verouderde look-and-feel van de website en huisstijl was Screenlink toe aan een volledige rebranding.

Vraag
De nieuwe leads komen niet uit zichzelf. Screenlink vroeg ons om een heldere user flow met duidelijke Call to actions te creëren waardoor leads aangedragen kunnen worden. Ook had Screenlink een hele bak aan kennis die het niet kwijt kon. 2manydots werd gevraagd naar een oplossing om deze kennis te delen.
Screenlink heeft een groot klantenbestand waar het trots op is. Dit klantenbestand is echter nooit overzichtelijk gemaakt waardoor Screenlink dit niet heeft kunnen etaleren aan de buitenwereld.
Oplossing
Om het werven van leads een impuls te geven heeft 2manydots Call to actions geïmplementeerd op de website. Zo kan er vanaf heden een demo worden aangevraagd en kan men via de website eenvoudig een afspraak inplannen om de showroom te bezoeken. Daarnaast is de website voorzien van een Zoho-koppeling. Met deze koppeling worden alle leads automatisch doorgezet naar het CRM systeem van Screenlink.


Vernieuwde look-and-feel
Om alle vernieuwde tools wat extra cachet te geven is er gekozen voor een rebranding. Er zijn micro-animaties toegevoegd waardoor de website dynamisch oogt. Met nieuwe lettertypen, kleuren en iconen heeft ook de huisstijl en vernieuwd fris aanzicht.