De Leyhoeve is een innovatief woonlandschap voor 55-plussers; een concept dat aanslaat. De Leyhoeve heeft de ambitie om van twee locaties door te groeien naar acht locaties. Daar was een stevige online basis voor nodig.

Succesvol woonconcept voor 55-plussers

Uitdaging
Met zulke grote ambities is marketing een belangrijk gereedschap voor de Leyhoeve. Met de marketingpartner waar de Leyhoeve mee samenwerkte, was echter weinig gevoel. Daarnaast was er, met het oog op nieuwe vestigingen, behoefte aan nieuwe websites voor de verschillende vestigingen. Het liefst zou de Leyhoeve vanuit één backend meerdere websites (locaties) beheren.

Vraag
Omdat het tijd was voor een nieuw marketingbureau, zocht de Leyhoeve een partner die ervaring had met WordPress-multisites. 2manydots behoort tot de top 3 van Nederlandse WordPress-specialisten en was ook nog eens in dezelfde stad gevestigd: Tilburg.
De Leyhoeve vroeg ons om een corporate website te bouwen die mee kon groeien met dit nieuwe woonconcept. Het management had een duidelijke visie, maar stond tegelijkertijd ook open voor de creativiteit en ideeën van een ervaren WordPress-bureau. Later ontstond ook nog de vraag om alle vacatures vanuit een ATS-systeem in een duidelijk overzicht te tonen.
Oplossing
2manydots bouwde een gebruiksvriendelijke corporate site voor de Leyhoeve. Deze WordPress-multisite maakt het mogelijk om snel een eenvoudig een nieuwe website aan te maken voor een nieuwe locatie. Een clean design met een groot lettertype en een uitgebalanceerd kleurenpalet spreekt de doelgroep aan en straalt allure uit.
Er werd een apart gedeelte in de website gereserveerd om alle vacatures voor de verschillende Leyhoeve locaties te tonen. Dit werd door middel van een zelfgebouwde WordPress plug-in met Hireserve gekoppeld. Deze Nederlandse partij werkte nauw met ons samen om dit te realiseren.
